Menstruációs fájdalmak enyhítése kineziológiai tapasszal

Kevés olyan nő van, aki vidáman és könnyedén vészeli át a menstruációs fájdalmakat.

A többségünknek komoly fizikai fájdalmat okoznak a menstruációs görcsök, hányinger, fejfájás, lábfájás, stb.

Azzal vigasztalnak minket, nőket, hogy a kor előrehaladtával ezek a fájdalmak enyhülni fognak. Sőt, a szülés után akár teljesen el is múlhatnak.

De nem múlnak el és nem enyhülnek az idő múlásával sem, hanem még jobban is fájnak akár mint előtte.

Nagyon sok nőt és tinédzser lányt ismerek, akik borzasztóan szenvednek a menstruációs görcsöktől, de annyira, hogy akár betegállományba is el kell menniük az első 1-2 napban.

Akinek csak elég pár szem fájdalomcsillapító, az a szerencsésebbek közé tartozik.

Hogyan segít a kineziológiai tapasz a menzesz idején?

A kineziológiai tapaszok képesek ezeket a nagyon kínzó fájdalmakat már 1-2 órán belül enyhíteni. Amennyiben szakszerű módon vannak felhelyezve az érintett területre.

A tapasz felhelyezésével a bőr és a szövetek fellazulnak, ezért a nyirokfolyadék könnyebben áramlik, ezáltal javul a vérkeringés és csökken a fájdalomérzet, mivel tehermentesíti a szöveteket.

felgyülemlett vér hamarabb távozik a szervezetből, aminek hatására csökken a fájó nyomásérzet.

Ezen felül stabilizálja az izmokat és az ízületeket is.

Így a mozgás újra öröm lesz!

Amennyiben Ön vagy valamelyik szerette is szenved a menstruációs fájdalmaktól, kérjen időpontot az alábbi telefonszámon!

06/70-428-38-98

Képforrás: https://www.prescriber.co.uk és www.aliexpress.com