Cégeknek

• Flossing terápia
  • Kinezio tape kezelés

Önnek ismerős az alábbi látvány? A kollégák helytelen ülése és görnyedése? Azt tudja, hogy milyen következményekkel jár a helytelen testtartás?

Miért érdemes cégeknek befektetni kineziológiai tapaszolásba?

A legfőbb szempont cégek számára a munkaerő jobb közérzetének biztosítása annak érdekében, hogy a dolgozók minél kevesebb időt töltsenek táppénzen, vagyis betegállományban.

A rendszeres tape kezelésnek köszönhetően több pozitív hatás is megfigyelhető a dolgozók munkamoráljában, elhivatottságában és fizikai állapotukban, melyek az alábbiak.

Rendszeres kinezio tape használat pozitív hatásai:

• Javítja a vérellátást és a vérkeringést – ezáltal a dolgozók fizikai és mentális hatékonyságát növeli
  • Fájdalmat csillapít – így a dolgozók a munkára tudnak koncentrálni az állandó fájdalomérzet helyett, ami eltereli a figyelmüket
  • Csökkenti a betegállományban töltött napok számát
  • Elősegíti a jobb munkahelyi közérzetet – mivel érzik a dolgozók, hogy az egészségük fontos a munkáltató számára is
  • Egészségtudatosság hangsúlyozása

Miért éri meg a munkáltatónak?

• Csökkentheti a dolgozók betegállományban töltött munkanapjainak számát
  • A munkavállalók fizikailag és mentálisan frissebbé válnak, melynek köszönhetően hatékonyabban végzik munkájukat
  • Növeli a dolgozók lojalitását a munkahelyük iránt, mert megbecsülve érzik magukat
  • Javítja a munkamorált
  • Napokig tartó fizikai közérzetjavulást eredményez
  • A kezelés az adott cégnél történik a helyszínen, ezért nem kell elengedni a munkavállalót a kezelések idejére, ami több óra kiesést is jelenthet, amennyiben messzebb kell utaznia

Milyen fizikai fájdalmakat enyhít munkavállalók esetében a kineziológiai tapasz?

• Nyak- és vállfájdalom
  • Hát- és derékfájás
  • Láb- és térdfájdalom
  • Kézfej-, karfájás, ínhüvelygyulladás
  • Ülő izomzat fájdalma
  • Hölgyek esetében menstruációs fájdalmak és további tünetek

Miért ajánlom a masszázs helyett a kineziológiai tapaszt?

A masszázs nyilván nagyon jót tesz a testnek, mert az izomzat eltolásával lazítunk a merevségen. Azonban a hatása sajnos nagyon rövid ideig tart. A stressz és a rossz testtartás miatt gyorsan visszaáll a merevség és a fájdalom a testbe – általában már a masszázs napján.

A kinezio tape azonban 3-5 napig fejti ki hatását a testrészek helyes megtartásával, rögzítésével és/vagy lazításával.

Hogyan lehetséges ez?

Példa – tartásjavítás púposodás ellen

A kinezio tape a megfelelő húzási iránnyal és technikával éri el azt az eredményt, amit egy tartásjavító hámmal nem lehet. A hám használata alatt teljesen leveszi a súlyt az izmokról, emiatt pedig az izomzat ellustul, mert nem dolgozik. Ezzel többet ártunk a viselésével, mintha nem is használnánk.

A kinezio tape viszont nem veszi le a teljes súlyt az izmokról, ezáltal a megfelelő rögzítési és húzási technikával felrakott tape megdolgoztatja az izomzatot is, közben pedig feszíti hátra például a begörnyedt, púpos vállakat tartásjavítás esetén. Vagyis használatával nem lustulnak el az izmok sem és csökkenti a fájdalmat a helyes testtartás rögzítésével.

A megfelelő eredmény eléréséhez mindenképp elengedhetetlen, hogy kinezio tape terapeuta végezze a ragasztást, mert a rossz húzási irány vagy rögzítés miatt a közhiedelemmel ellentétben igenis többet árthatunk vele, mint gondolnánk. Gyógyító hatása abban rejlik, hogy milyen irányba és milyen technikával tesszük fel az érintett területre.

Árak – cégeknél kihelyezett kezelés

• 3000 Ft/fő/1 kezelt terület
  • 4500 Ft/fő/2 kezelt terület

Hogyan valósul meg a kezelések költségtérítése?

1. A cég vállalja a kezelés teljes árát
  2. A munkavállaló fizeti a kezelés árát
  3. A cég fizeti egy részét a kezelés árának, a fennmaradót a munkavállaló

Flossing terápia

A flossing terápiáról bővebben az alábbi linken olvashat!

Amennyiben Ön is szeretne egészséges és pozitív légkört teremteni cégénél, hívjon bizalommal az alábbi számon!

0670/428-38-98

Fülöp Gabriella

Alternatív mozgás, masszázs- és kinezio tape terapeuta